Automobilis jūsų reklamos plotas

Automobilis jūsų reklamos plotas

Jei esate ir verslo savininkas, ir jūsų veikla turi automobilį, kuris nėra apklijuotas jūsų įmonės reklama ar bent jau logotipu, tada jūs ir jūsų įmonė galite prarasti vertingą ir gyvybiškai svarbų rinkodaros kanalą. Išnaudodami savo automobilį, kaip reklamos plotą, savo įmonei suteiksite daug naudos. Jums suteikiama ekonomiška ir labai efektyvi mobili reklama, kuri jūsų veiklą reklamuoja 24/7 ir septynias dienas per savaitę.

Priklausomai nuo jūsų verslo vietos, jūsų automobilio eksploatacijos laiko ir regionų, kuriuose yra rodoma jūsų reklama, gali labai sustiprinti jūsų įmonės potencialių klientų ratą ir labiausiai padidinti įmonės žinomumą. Jūsų važiavimas į darbą ir iš jo prilygsta skelbimo reklaminio stendo nuomai šalikelėje, tačiau priešingai reklaminiui stendui, už reklamą at automobilio mokate tik vienkartinį gamybos ir apklijavimo mokestį. Įvertinus reklamos ant automobilio matomumą, ji tampa viena pigiausių fizinių reklamos formų, kurios egzistuoja,

Papildomas pasiekiamumas, gaunamas keliaujant tarp biurų, aplankant daugybę klientų visame regione ir, žinoma, atliekant reikalus, kuriuos atliekate ne darbo metu. Eismo piko metu jūsų automobilis tikriausiai ilgą laiką stovės spūstyse, bet apklijuotas automobilis vietoj tiesiog stovėjimo, reklamuoja jūsų verslą aplinkiniams automobiliams ir kitiems eismo dalyviams.

Labiausiai automobilio apklijavimas padeda pažinti jūsų prekės ženklą. Tai labai gerai parodė „Barboros“ išpopuliarėjimas. Palyginus mažai reklamos internete leidusi įmonė didžiausią žinomumą sukėlė važinėdama mikroautobusais ant , kurių užrašyta „Barbora“. Asmeniškai aš pats susidomėjau šiuo pavadinimu pamatęs pravažiuojantį automobilį. Dažnai pravažiuojantis, seniau nematytas automobilis sukelia susidomėjimą, kuris veda į įmonės pavadinimo įvedimą į Google paiešką. Nors tuo metu jūsų paslaugų nereikia, bet šiuo būdu yra didinamas įmonės žinomumas, kuris vėliau keliauja iš lūpų į lūpas. Ne visi šie skelbimo parodymai paskatins produktų ar paslaugų pardavimą ir naujų klientų atsiradimą, tačiau prekės ženklo kūrimas yra daugiau nei tai.

Lipdukai automobiliams laiko mažiausiai 3 metus. Priklausomai nuo plėvelės kokybės ir peržiūros, reklama gali išbūti iki 10 metų. autoPRINT primena, kad reklama ant automobili gali būti įvairi. Tai nėra būtinai pilnas automobilio apklijamas, dažnu atveju tai būna tik numerių lipdukas ar logotipo užklijavimas ant automobilio durelių.  

Komentarai išjungti.